Dames en heren, appelen en peren,
WELKOM op onze grote moppenshow! Zo werd het 4de leerjaar deze middag ontvangen in onze klas. In groepjes hebben we namelijk een grappige mop voorbereid. Ons taalthema stond de afgelopen weken dan ook in het teken van ‘humor’. We leerden welke soorten humor er bestaan en hoe een goede mop verteld moet worden. We leerden dat we moeten letten op intonatie, inleving, articulatie, …
Onze moppenshow was dan ook een groot succes!
Kijk maar naar de foto’s!